Ondernemers missen kennis om online door te pakken

10 juni 2013 door Floris Venneman in Ondernemerschap, Online strategie

NuzakelijkUit onderzoek van MKB Servicedesk blijkt dat 76% van de MKB ondernemers meer met online ondernemen zouden willen doen (zo is te lezen op NUzakelijk.nl). Een positief getal op het eerste gezicht, echter: het blijkt dat er te weinig kennis en expertise is binnen de ondernemingen om de investeringen op een efficiënte en doelgerichte manier te doen. “Vooral bij ondernemers boven de veertig is dit een probleem”, aldus Willem Overbosch, oprichter van MKB Servicedesk, “De onbekendheid is daar debet aan. Die generatie is niet opgegroeid met internet en weet dus ook niet precies hoe ze internet moeten inzetten in hun werk.”

Venterprise ondersteunt MKB ondernemers bij het realiseren van een optimale verbinding tussen online en offline. Het ontwikkelen van een online strategie en het realiseren van meer omzet. Inmiddels bij een aantal ondernemingen succesvolle cases kunnen bouwen, dus neem gerust contact met ons op als u benieuwd bent naar de resultaten. Boek gerust een gratis strategiesessie!